مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 06:552023-12-13سياسي

گفت وگوی تفصیلی| روایت محقق ایرانی از روحیه جنگجو برای حل مشکلات به جای مهاجرت


نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور به مناسبت هفته پژوهش دایر شده است، یکی از پژوهشگران کشور سامانه ترکیبی تشخیص مواد مضر در خشکبار را به این نمایشگاه آورده و در رابطه با طرح کاربردی خود توضیح می دهد.

-  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هفته سوم آذرماه هر ساله در کشور ما به عنوان هفته پژوهش و فناوری گرامی داشته می شود، یکی از برنامه های هفته پژوهش برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور است، پژوهشگران کشورمان دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه کردند و پیشرفت علمی کشور را به رخ کشیدند.

 با توجه به اینکه علم، فناوری و پژوهش در کشور از جنبه های گوناگون مورد اهمیت است و علاوه بر تأکیدات مقام معظم رهبری بر پیشرفت علمی کشور و سرآمد بودن در آسیا و دنیا، تأکید بر علم و پژوهش در احادیث ائمه و ما هم بوده است این مسأله برای ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت است.

شاید در وهله نخست اندیشیدن به تحقیقات جز چند برگه کاغذ حاوی نوشته های پر مفهوم چیز دیگری را به ذهنمان نرساند اما وقتی همین تحقیق و پژوهش به صورت کاربردی در بطن جامعه نمود پیدا کند دیگر منحصر به چند برگه کاغذ نخواهد شد.

کسی که کاردان واقعی است باید توانمندی اش در متن جامعه دیده شود وقتی مردم نتیجه افکار و توانمندی افراد خوش فکر را لمس کنند آغاز پیشرفت رو به جلو و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| روایت محقق ایرانی از روحیه جنگجو برای حل مشکلات به جای مهاجرت

گفت وگوی تفصیلی| روایت محقق ایرانی از روحیه جنگجو برای حل مشکلات به جای مهاجرت